SHAKLEE

Tuesday 16 December 2014

Tips Perniagaan Alam Maya

Alhamdulilah, di dalam group jutawan terdapat beberapa tips yang diberikan... So, tergeraklah hati saya ni nak berkongsi dengan anda semua... heee



...sekadar perkongsian bgi yg aktif buat promosi online..
WAKTU POST IKLAN YANG PALING SESUAI :
Waktu Pagi : 6.15am - 7.00am (pengguna FB tegar akan login)
Masuk Keja : 8.00am - 10.00am (ni yang boleh akses FB di tempat kerja)
Lunch Hour : 12.30pm - 2.00pm (sambil tunggu waktu lunch, layan FB)
Selepas Lunch : 2.30pm - 3.00pm (layan jap sebelum sambung kerja)
Sebelum Balik : 5.30pm - 6.15pm (tunggu nak checkout)
Lepas Isyak : 9.00pm - 12am, kadang2 terlajak 1am - 2am.


*WAKTU PALING HOT!! --> 10 pagi, 12 tengah hari, 3 petang, 5 petang, 9 malam, 10 malam!
cayourk2!!! yang ni BUKAN saya REKA2 ya, yang ni memang DARI PAKAR MARKETING ONLINE. (berbayar kebiasaannya) TAPI SAYA BAGI FREE setelah di 'try and adjust oleh saya sendiri, dan MEMANG MENJADI! so, saya turunkan ILMU pada kawan2 jutawan pulak
Sama2 la kita pos...


Lepas ni harap-harap anda semua bijak dalam menggunakan masa dan terus MAJU!! MAJU!! dan MAJU!!...


ni doa yang boleh kita sama-sama amalkan..:)

No comments:

Post a Comment