SHAKLEE

Wednesday 31 December 2014

JURUTEKNIK KOMPUTER FT17

Assalammualaikum...

Selamat SORE semuanya.. heee Hari ni merupakan hari terakhir di dalam tahun 2015... 31 DISEMBER 2014... WAH banyak betul kenangan di Tahun ni... HAIshhh....!!


Sayang sebenarnya nak tinggalkan Tahun yang penuh bermakna ni... TAhun depan maka bertambahlah usiaku iaitu 26 Tahun... ??? Matured kah aku... hahaha


Bak kata orang tua-tua, ENJOY dulu laaaa kan sebelum ada anak nih... hehehe.... Tapi bukan ENjoy lagha teruk-teruk okeh!! Just HAPPY dan SYUKUR sahaja apa yang dikurniakan...


OK!!! Memandangkan hari ini hari LAST untuk 2014, JADI ianya bermakna aku juga last juga sebagai PEKERJA SAMBILAN HARIAN (PSH) sebagai JURUTEKNIK KOMPUTER (FT17) di SJKC Kwang Hwa, SKI...


AKu sayang kerja ini walaupun ianya bukan termasuk dalam pilihan kerjaya aku... :)

Dan aku juga sayang akan sekolah ni yang telah mengajar aku pelbagai benda yang aku sendiri belum belajar...sebelum ini... HEEE>..


DOAKU... Semoga hari mendatang akan dapatlah pekerjaan yang lebih baik... Insyaaallahhhhhh...:)

No comments:

Post a Comment