SHAKLEE

Monday 15 December 2014

Apa Yang Saya Dapat Dengan SHAKLEE

Assalammualaikum...selamat tengahari semua..

Teringin nak bercerita tentang apa yang saya dapat di dalam penglibatan saya bersama SHAKLEE... Macam saya pernah cerita dulu Anna yang telah tolong daftarkan saya menggunakan wang dia dahulu.. memang tidak dapat dinafikan saya pernah ada rasa menyesal daftar SHAKLEE dahulu. Tapi itu dulu, bukan sekarang okeyh!!

           Saya pun tak tahu apa tujuan saya sebenar. Saya pun dah tak ingat tarikh saya daftar masuk SHAKLEE... hee teruk betul saya kan? Tu semua semasa tak ada apa apa ilmu. Semua kosong dan masih lagi samar-samar... Nak SHARE dengan awak semua bonus saya sebelum ni tanpa arah tuju..:)

Buka balik 'Member Area' sebab lupa bila start masuk ahli Shaklee... Ohh... rupanya bulan Ogos 2013...

Ogos 2013             -       RM 0.00
September 2013     -      RM 0.00
Oktober 2013         -      RM 26.90
November 2013      -      RM0.00
Disember 2013        -      RM26.00



Januari                    -       RM 0.00
Februari                  -       RM 0.00
Mac                        -      Rm36.30
April                        -      RM 86.56
Mei                         -      RM234.96
Jun                          -       RM 0.00
Julai                        -       RM 0.00
Ogos 2013             -       RM 0.00
September 2013     -      RM 23.60
Oktober 2013         -      RM 0.00
November 2013      -      RM27.50
Disember 2013        -      ??

Bukan saja bonus yang anda akan dapat taw... Macam saya sekarang dalam sebulan ni, macam-macam penyakit upline saya ceritakan. Kami ada group di mana berkongsi masalah bukan sahaja customer tetapi diri sendiri.. Saya rasa beruntung sangat dapat kenal SHAKLEE.. Alhamdulilah.. Sebab, saya secara tak langsung boleh belajar nutrisi dan penyakit..Ok cukup dulu setakat ini.. Nanti saya uppdate lagi okeh..:)

Kesimpulannya, jika tak ada matlamat dalam hidup macam ni lah graf nya... haha lepas ni kita tengok pula result jika ada matlamat ye..tapi dalam entri yang akan datang lah.... insyaallah...:)


Hubungi saya :

SID : 948484
FB : Nurul Asfiza
Telegram/Whatsaap : 0194422471
Gmail : nurulasfiza.146@gmail.com
Instagram : Nurulasfiza

No comments:

Post a Comment