SHAKLEE

Tuesday 9 December 2014

Bagaimana Menceburi Shaklee

Saya sebelum ini tidak pernah tahu kepentingan supplement terhadap tubuh kita. Sejak kawan saya Suryana Samad mengajak saya untuk makan makanan tambahan saya masih lagi tidak faham. Semester ke-5 di UPSI , Anna datang ke rumah saya untuk cuti semester yang berbaki.

Dia mengajak saya untuk masuk MLM ini (Shaklee). Tapi, saya menolak. Dia beria mengatakan bahawa boleh mendapat bonus dan juga kebaikan diri sendiri. Saya tidak ada duit masa itu walaupun hanya perlu membayar RM65 untuk seumur hidup.

Semester ke-6 semasa praktikal baru saya tanya Anna mengenai SHAKLEE. Anna beria-ia menceritakan dan menggunakan wang nya dahulu untuk saya masuk ahli. Selepas itu barulah saya bayar semula.

Oleh kerana kurangnya pengetahuan tentang SHAKLEE saya hanya berdiam diri tanpa membeli apa-apa produk. Tidak diakui memang Anna antara pelajar pintar di dalam kelas. Nanti saya akan ceritakan di dalam entri yang lain. Stay Tune...:)

No comments:

Post a Comment