SHAKLEE

Wednesday 17 December 2014

SEDEKAH

Assalammualaikum dan selamat sejahtera...

Hari ini saya rasa sangat bertuah kerana dapat membantu rakan-rakan FT17 Yang lain... Benarlah apa yang dikatakan oleh Nanny Cery... Klau tak mampu untuk sedekahkan wang ringgit sedekahkah dengan yang lain...

     Ya, saya sedekahkan contoh analisa yang perlu dilampirkan di borang prestasi... :) Bersyukur sungguh saya kerana terpilih untuk membantu mereka... Dan insyaallah saya anggap itu sebagai sedekah saya...:)

     Berbalik kepada Nanny Cery (Upline Shaklee), beliau adalah seorang yang superb. Banyak ilmu di dalam pemasaran online dan offline yang beliau ajarkan... Bayangkan saya ni bukannya tahu apa pun... Jutawan Shaklee ini membantu kami dengan bersungguh-sungguh.

     DAN saya fikir ini adalah atas dasar Islam dan Iman yang kuat...dan saya bersyukur juga menjadi insan terpilih di dalam group Telegram Jutawan...:)

Belanja satu gambar Nanny Cery..:)
     Kepada kakak-kakak yang lain, terima kasih kerana memberi sokongan kepada saya... Ya saya sangat bersyukur kerana boleh belajar tanpa membayar walau sesen pun... Ilmu dan perkongsian yang diberikan adalah satu sedekah yang amat saya hargai...:)

No comments:

Post a Comment