Monday, 29 December 2014

BASUH KERETA

Assalammualaikum..

Anda pernah basuh kereta? Confirmlah pernah kan... OK nak cerita tentang my HUBBY yang suka sangat basuh kereta.. Tak kiralah hujan ke panas ke basuh tetap basuh...

HAHAHA!! Berlainan pulak dengan aku, hujan ke tak ke aku tetap malas nak basuh... Ok, baru-baru ni aku pinjam kereta dia untuk pergi balik kerja memandangkan musim hujan kan,,, Al-maklum lah aku hanya ada motor jer kot...:)

So CUTI krismas Khamis aku balik lah Sungai Petani Rabu petang... Tengok makk aiii,.. habis kotor kena air selut.... hahaha apalagi, sampaii terus lah cakap ngan suami aku... "xpe, esok ayang basuh kete abg" hahaa... romantik sangat kan?? AYat nak amik hati .... haaha

So... Esok tu, balik jogging aku basuhla guna BASIC-H... Laki aku ni dok basuh selama ni rupanya tak pernah pun guna sabun... Mak aiii? Cam mana tuh??? hikhik

So, aku pun basuhla dengan basic H ni... Guna beberapa titik, kalau tak salah aku tiga titik je pun... Kebabom....


Basic H hanya 3 titik
Ha... tengok tuh, macam sabun kan??? Tapi jangan risau ianya adalah lebih selamat, mesra alam dan semulajadi... Yang paling penting keberkesanannya... hanya beberapa titik jer kot... Boleh tahan sehingga berbulan-bulan kan??


Nak dapatkan Basic H ni senang je... Just whatsaap/telegram ke 0194422471... Atau pergi je mana-mana brnach guna ID 948484... :) OK, setakat ni dulu ya... hehe

No comments:

Post a Comment