SHAKLEE

Sunday 21 December 2014

SOAL JAWAB

Q: Masalah jerawat teruk & kulit berminyak 




Terima kasih kerana sudi bertanya, ilmu yang di kongsi di sini adalah untuk manfaat bersama. Tiada paksaan untuk membeli kerana anda ada hak sebagai seorang pengguna.
Di sini saya ingin memberitahu produk Shaklee adalah suplemen @ vitamin bukan ubat menyembuhkan jerawat dan menghilangkan kulit berminyak dengan cepat ataupun kurus. Sel2 badan kita memerlukan tempoh 90 hari @ 3 bulan untuk pulih di mana sel2 dapat menyerap sepenuhnya segala nutrisi hasil dari pemakanan suplemen yang di ambil. Oleh itu anda hendaklah konsisten makan suplemen selama 90 hari dengan penuh istiqamah untuk dapatkan hasil yang memuaskan.

Suplemen cadangan

1.ESP Soy Protien.

Merupakan sejenis minumam yang kaya dengan protein yang di perbuat dari kacang soya organik Non-GMO. ESP soy mengandungi kandungan protein yang tinggi yang diperlukan untuk membina sel2 & merawat sel baru. ESP soy membantu mencantikkan kulit dari dalam. ESP soy juga boleh di jadikan masker untuk mengawal kulit dari berminyak. Pengalaman saya sendiri menggunakan ESP sebagai masker, kulit menjadi lebih lembap & licin. ESP Soy boleh di minum setiap hari sebagai sarapan atau makan malam. Harga Pasaran ESP soy adalah RM 150. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.

2. Vitamin C SSR 500mg

1 tablet mengandungi 500 mg @ 7 setengah biji buah oren. 100mg vitamin C akan di lepaskan di dalam tubuh pada setiap 1 jam selama 5 jam tanpa henti. Vitamin C mampu mengecutkan & memudarkan parut jerawat, mengawal kulit berminyak. Pengambilan Vitamin C secara konsisten membantu kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan mengelakkan kejadian jeragat pada kulit. Saya suka mengamalkan vitamin c Shaklee kerana ianyaa membantu mengawal kulit muka saya yang berminyak dan kulit jadi sentiasa lembap. Cara pengambilan 2 kali setiap hari 2 biji setiap kali (selepas makan). Harga Pasaran 92.50 / 180 biji. Tahan hingga 5-6 bulan. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.

3. Zinc Complex

Mengandungi nutrien semulajadi seperti kalsium & Alfalfa. Zink mampu mengawal penghasilan minyak pada kulit, bersifat anti radang dam membantu mengurangkan kerengsaan kulit akibat jerawat. Zinc complex sangat membantu tubuh melawan bakteria yang menyebakan jerawat. Di sarankan mengambil 2 tablet Zinc setiap hari sebelum makan untuk merawat jerawat pada kulit wajah. Ketika period, jerawat akan tumbuh akibat hormone yang tak stabil, saya suka telan zinc complex sewaktu period sebab ternyata jerawat akan cepat kecut dan tak berjangkit pada bahagian muka yang lain. Harga pasaran Zinc Complex hanya RM 33.75/120 biji. Anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya sekiranya berminat dengan produk ini.
Sekiranya anda berminat untuk mencuba suplemen Shaklee untuk masalah kulit anda hubungi saya atau wassap saya ke nombor 019 4422471

Cara Order:
Bayar ke akaun saya 152189118331 MayBank – NURULASFIZA BINTI MARZUKI. Sila kemukakan bukti slip pembayaran setelah bayaran di buat. Parcel akan dipos ke anda menggunakan Poslaju/GDex dlm masa 1-2 hari bekerja. Ref no akan diberikan ke pada sekiranya sudah dipos. Bagi customer di kawasan Kulim dan Sungai Petani serta sekitar boleh collect sendiri dari saya atau saya akan hantar kepada anda.

ISTIMEWA: Setiap pembelian SET KECANTIKAN KULIT dari saya akan menerima FREE GIFT, Jadual makan & konsultasi percuma ekslusif untuk customer saya.

No comments:

Post a Comment