SHAKLEE

Sunday 28 December 2014

A NIGHT AT THE MUSEUM

Assalammualaikum...
DAH tahu kan tajuk ni? Movie yang terbaru yang ditayangkan di pawagam...

Acecece... Hee , Actually aku dengan suami pun tak bercadang nak tengok movie ni... TAPI, oleh kerana movie yang kami rancang untuk tengok ada pukul 11:30 malam, so kami terpaksa batalkan...
LEWAT kowt!! Nak balik tidur sebab suami aku kena kerja hari SABTU...:)

Hee... So, bermulalah movie ni... movie ni mengisahkan seorang pengawal muzium yang berhadapan dengan satu perkara pelik... Apa yang pelik? Muzium ini menjadi hidup diwaktu malam... Actually, aku pun aku berapa faham... hahaha

Sampai aku tertidur, tapi suami aku cakap dia suka... So, nampak ye di sini taste kami tak sama... ahaks!! Tapi okla, sebab ada juga beberapa adegan lucu dan memang ramai lah suara kedengaran terbahak-bahak di belakang aku.. hehe



Kami tengok cerita ni Jumaat malam... Memang ramai gila lahhh orang plus cuti sekolah katakan... Hari minggu memang riuh rendah laaaa sini dengan SALE yang sangat pecah kepala... Mau taknya, laki aku siap rembat 2 helai baju lagi hahah...:)


SO... berbalik pada cerita, suami aku cakap BEST... tapi aku TIDUR hahaha...





No comments:

Post a Comment