SHAKLEE

Wednesday 31 December 2014

NO-Make Up

Assalammualaikum...

Alahai.... Nak cerita kat ampa semua, minggu ni ngan minggu lepas jadi satu 'peel' kat aku... Aku MALAS MAKE UP...

Haaahaa... Pagi-pagi mai keja lepas solat subuh, aku tempek Wonder Glow sikit krim siang tu sudah... hahaha

Aku rasa macam lagi senang hidup aku tanpa make up... mana takknya, make up pun dah ambil masa 5-10 minit kan... Tu yang selalu lewat datang sekolah...

Nak dijadikan cerita, minggu ni minggu LAST aku dengan adik AKU berkerja di sekolah ni... SJKC KWANG HWA SKI... So, dua hari terakhir (semalam laaaa), KAMI mengulatlaaa sikit... DOk lepak kat BILIK SUMBER,,, maian CONGKAK...:) Best WEI lama tak main...


HAHAHA!! Macam biasala, mestila aku juara... adik aku sampi tinggal 0 biji guli taw...:) Nak lawan dengan NAIB JUARA Kebangsaan pulak... Hehe BANGLA kejap!!

TAPI>>>>> Naib Juara tu pun masa aku kat Poly dulu la... Wakil Wilayah Alor Setar lawan kat Stadium Bukit Jalil dengan peserta dari Wilayah lain... BEST wei!! RIndu Saat tu.. hehe

adik aku-SYIKIN

NAH!! belanja sikit gambar aku dengan adik aku... NO make up ok... heee

No comments:

Post a Comment