SHAKLEE

Sunday 28 December 2014

TEMUDUGA PENOLONG PEGAWAI PENGUATKUASA N27

aSsaLamuAlaiKUm...:)

Tengok tulisan aku arini, nampak sangat gementar kan... Hahah Aku sebenarnya nak cerita pasal Interview ni sebab al-maklum lahhhh aku First TIME dapat sepanjang hidup aku 25 tahun ni... hahaha...

Wei!! Takut aku BMI confirm dah fail... TAPI oleh kerana semua pakat bagi semangat dan aku pun takut nanti SPA tak panggil dah aku pun bertekad nak P... AT LEAST aku ada EXPERIENCE tentang INterVIEW kan... hahaha


Experience laaaa sangat kan... Nak POSITIF kononnya... Tapi, betulla... sekarang aku lebih positif dari masa masa lepas hahaha

OK, ada yang tanya aku macam mana dapat INTERview ni... SO, nak cerita first sekali pagi hari SELASA (23 Disember 2014) aku dapat mesej ni...



Pemeriksaan Fizikal wei... Ujian kecergasan tuuu,,, hehe Takpa, aku p dulu nanti aku update macam mana interview tu okehhh!! lol

THEN, aku pun semakla kat Portal Rasami SPA... http://www.spa.gov.my/Portal/ ha, korang boleh semak kat sini dan update kat sini bila ada kerja kosong ok...!! Gud Luck..!!

OK!! KPDNKK

OK!! Lepas tu aku checkla BMI aku kan... ahahhahaa

hahaha... obes plak!! huhu

SO... aku dengan berat hati akan pergi dan WISH me LUCK walaupun rasanya auta... ahhaha dan dengan ini aku rasa AFTER this aku akan amalkan gaya hidup yang sihat... Tapi seriusly wei, aku pun tak tahu aku akan dapat sebab tu orang tua cakap sediakan payung sebelum hujan... hahahaha





No comments:

Post a Comment